Kiss - Forever



[postlink]http://musicas-antigas.blogspot.com/2010/03/kiss-forever.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=d_RKO5ozLVoendofvid
[starttext]
Informações:

Ano: 1990
Disco: Hot in the Shade

Letra da Música & Tradução:

I gotta tell you what I'm feeling inside
I could lie to myself, but it's true
There's no denying when I look in your eyes
Girl, I'm out of my head over you

I lived so alone believing all love is blind
But everything about you
Is telling me this time it's

Forever, this time I know
And there's no doubt in my mind
Forever, until my life is through
Girl, I'll be loving you forever

I hear the echo of the promise I made
When you're strong you can stand on your own
But those words grow distant as I look at your face
No, I don't wanna go it alone

I never thought I'd lay my heart on the line
But everything about you
Is telling me this time it's

Forever, this time I know
And there's no doubt in my mind
Forever, until my life is through
Girl, I'll be loving you forever

Yeah!!

Ohhh, I see my future when I look in your eyes
It took your love to make my heart come alive
'Cause I lived my life believing all love is blind
But everything about you is telling me this time

It's forever, this time I know
And there's no doubt in my mind
Forever, until my life is through
Girl, I'll be loving you forever

Ohhh!!

It's forever, this time I know
And there's no doubt in my mind
Forever, until my life is through
Girl, I'll be loving you forever

Eu queria te contar o que estou sentindo
Eu poderia mentir para mim mesmo, mas é verdade.
Não há dúvidas quando olho nos seus olhos
Menina, estou com a cabeça em você

Eu vivi tanto tempo acreditando que todo amor é cego
Mas tudo em você
Está me dizendo que agora é...

Pra sempre, agora eu sei
E não tenho dúvidas em minha mente
Pra sempre, até que minha vida termine
Menina, eu te amarei pra sempre

Eu ouço o eco da promessa que eu fiz
"Quando você é forte, pode seguir sozinho"
Mas estas palavras soam distante quando olho pra você
Não, eu não quero seguir sozinho.

Nunca pensei que colocaria meu coração na linha
Mas tudo em você
Está me dizendo que agora

Pra sempre, agora eu sei
E não tenho dúvidas em minha mente
Pra sempre, até que minha vida termine
Menina, eu te amarei pra sempre

Yeah!!

Eu vejo meu futuro quando olho em seus olhos
O seu amor faz meu coração viver
Porque eu vivi minha vida acreditando que todo amor é cego
Mas tudo em você, está me dizendo que agora é...

Pra sempre, agora eu sei
E não tenho dúvidas em minha mente
Pra sempre, até que minha vida termine
Menina, eu te amarei pra sempre

Ohhh!!

Pra sempre, agora eu sei
E não tenho dúvidas em minha mente
Pra sempre, até que minha vida termine
Menina, eu te amarei pra sempre

[endtext]

0 comentários:

Postar um comentário