Phil Collins - Groovy Kind Of Love



[postlink]http://musicas-antigas.blogspot.com/2010/03/phil-collins-groovy-kind-of-love.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=HsC_SARyPzkendofvid
[starttext]
Informações:

Ano: 1989
Disco: Singles Collection

Letra da Música & Tradução:

When I'm feeling blue
All I have to do
Is take a look at you
Then I'm not so blue
When you're close to me
I can feel you heart beat
I can hear you breathing
In my ear
Wouldn't you agree?
Baby, you and me got a groovy kind of love

Any time you want to
You can turn me on to
Anything you want to
Any time at all
When I kiss your lips
Ooh, I start to shiver
Can't control the quivering inside
Wouldn't you agree?
Baby, you and me got a groovy kind of love

Ooh

When I'm feeling blue
All I have to do
Is take a look at you
Then I'm not so blue
When I'm in your arms
Nothing seems to matter
My whole world can shatter
I don't care
Wouldn't you agree?
Baby, you and me got a groovy kind of love

We got a groovy kind of love
We got a groovy kind of love
Ooh, ooh
We got a groovy kind of love

Quando fico triste,
Tudo que tenho a fazer
É olhar pra você,
Então não fico mais tão triste
Quando você está perto de mim,
Posso sentir as batidas do teu coração
Posso ouvir sua respiração
No meu ouvido
Você poderia não concordar, amor
Que vivemos um amor delicioso?

Sempre que você me quer,
eu apareço
Tudo o que você quer,
E a qualquer hora
Quando beijo seus lábios,
Ooh tenho um frenesi
Não posso controlar a agitação dentro de mim
Você poderia não concordar, amor
Que vivemos um amor delicioso?

Ooh

Quando fico triste
Tudo que tenho a fazer
É olhar pra você,
Então não fico mais tão triste
Quando estou em seus braços
Nada importa
My whole world can shatter
Eu não me importo
Você poderia não concordar, amor
Que vivemos um amor delicioso?

Que vivemos um amor delicioso
Que vivemos um amor delicioso
Ooh, ooh
Que vivemos um amor delicioso

[endtext]

0 comentários:

Postar um comentário