Barry White - You're The First, The Last, My Everything



[postlink]http://musicas-antigas.blogspot.com/2010/02/barry-white-youre-first-last-my.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=pVESzTCqc50endofvid
[starttext]
Informações:

Ano: 1975
Disco: Mos Famous Hits: The Album

Letra da Música & Tradução:

We got it together didn't we
We definitely got our thing together don't we baby
Isn't that nice
I mean really when you really sit and think about it
Isn't it really really nice
I can easily feel myself slipping more and more away to
That simple world of our own
Nobody but you and me
We got it together baby


My first, my last, my everything.
You're the answer to all my dreams.
You're my sun, my moon, my guiding star.
My kind of wonderful, that's what you are

I know there's only, only one like you.
There's no way, they couldn't made two
You're all I'm living for,
Your love I'll keep for evermore,
You're the first, you're the last, my everything.

In you I've found so many things
A love so new only you could bring
Can't you see it...you
You'll make me feel this way.
You're like a first morning dew on a brand new day.

I see so many way that I can love you,
Till the day I die.
You're my reality, yet I'm lost in a dream.
You're the first, the last, my everything

*** Instrumental ***

I know there's only, only one like you.
There's no way they could have made two.
Girl you're my reality
But I'm lost in a dream
You're the first, you're the last, my everything

Minha primeira, minha última, meu tudo,
E a resposta para todos os meus sonhos.
Você é o meu sol, minha lua, minha estrela-guia.
Minha maravilha, é isso que você é

Eu sei que existe apenas uma, uma única como você.
Não existe nenhuma maneira que terem feito duas
Você é toda minha razão para viver
Eu vou guardar o seu amor para sempre
Você é a primeira, você é a última, meu tudo.

Em você eu encontrei tantas coisas
Um amor tão novo que só você poderia trazer
Você não consegue ver que foi você,
Você que me fez sentir desse jeito.
Você é como a primeira manhã serena de um novo dia.

Eu vejo tantas maneiras em que eu posso amar você,
Até o dia em que eu morrer,
Você é minha realidade, eu estou perdido em um sonho.
Você é a primeira, você é a última, meu tudo.

*** Instrumental ***

Eu que existe apenas uma, uma única como você.
Não existe nenhuma maneira que terem feito duas
Garota você é a minha realidade
Mas eu estou perdido em um sonho
Você é a primeira, você é a última, meu tudo.

[endtext]

0 comentários:

Postar um comentário