The police - Every breath you take



[postlink]http://musicas-antigas.blogspot.com/2008/12/police-every-breath-you-take.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=OMOGaugKpzsendofvid
[starttext]
Informações:

Ano: 1983
Disco: Synchronicity

Letra da Música & Tradução:

Every breath you take
Every move you make
Every bond you break
Every step you take
I'll be watching you

Every single day
Every word you say
Every game you play
Every night you stay
I'll be watching you

Oh, can't you see
You belong to me
How my poor heart aches
With every step you take

Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake
I'll be watching you

Since you've gone I've been lost without a trace
I dream at night I can only see your face
I look around, but it's you I can't replace
I feel so cold and I long for your embrace
I keep crying baby, baby, please

Oh can't you see
You belong to me
How my poor heart aches
With every step you take

Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake
I'll be watching you

Every move you make
Every step you take
I'll be watching you

I'll be watching you

BACK VOCAL
(Every breath you take
Every move you make
Every bond you break
Every step you take)

I'll be watching you

BACK VOCAL
(Every single day
Every word you say
Every game you play
Every night you stay)

I'll be watching you

BACK VOCAL
(Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake)

I'll be watching you

BACK VOCAL
(Every single day
Every word you say
Every game you play
Every night you stay)

I'll be watching you

BACK VOCAL
(Every breath you take
Every move you make
Every bond you break
Every step you take)

I'll be watching you

BACK VOCAL
(Every single day
Every word you say
Every game you play
Every night you stay)

I'll be watching you

BACK VOCAL
(Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake)

I'll be watching you

BACK VOCAL
(Every single day
Every word you say
Every game you play
Every night you stay)

I'll be watching you

A cada suspiro seu
A cada movimento seu
A cada laço partido
A cada passo seu
Eu estarei te observando

A cada dia
A cada palavra sua
A cada brincadeira sua
A cada noite que você ficar
Eu estarei te observando

Ah, você não vê
Que você pertence a mim?
Meu pobre coração dói
A cada passo seu

A cada movimento seu
A cada promessa quebrada
A cada sorriso fingido
A cada direito feito valer
Eu estarei te observando

Desde que você se foi eu fiquei completamente perdido
Sonho de noite e só consigo ver o seu rosto
Olho ao redor mas você é insubstituível
Sinto-me frio e almejo seu abraço
Fico aqui implorando, baby, baby, por favor

Ah, você não vê
Que você pertence a mim?
Meu pobre coração dói
A cada passo seu

A cada movimento seu
A cada promessa quebrada
A cada sorriso fingido
A cada direito feito valer
Eu estarei te observando

A cada movimento seu
A cada passo seu
Eu estarei te observando

Eu estarei te observando

Segunda voz
(A cada suspiro seu
A cada movimento seu
A cada laço partido
A cada passou seu)

Eu estarei te observando

Segunda voz
(A cada dia
A cada palavra sua
A cada brincadeira sua
A cada noite que você ficar)

Eu estarei te observando

Segunda voz
(A cada movimento seu
A cada promessa quebrada
A cada sorriso fingido
A cada direito feito valer)

Eu estarei te observando

Segunda voz
(A cada dia
A cada palavra sua
A cada brincadeira sua
A cada noite que você ficar)

Eu estarei te observando

Segunda voz
(A cada suspiro seu
A cada movimento seu
A cada laço partido
A cada passou seu)

Eu estarei te observando

Segunda voz
(A cada dia
A cada palavra sua
A cada brincadeira sua
A cada noite que você ficar)

Eu estarei te observando

Segunda voz
(A cada movimento seu
A cada promessa quebrada
A cada sorriso fingido
A cada direito feito valer)

Eu estarei te observando

Segunda voz
(A cada dia
A cada palavra sua
A cada brincadeira sua
A cada noite que você ficar)

Eu estarei te observando

[endtext]

0 comentários:

Postar um comentário